مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-20سياسي

فارس من| توضیح وزیر علوم درباره اضافه شدن دوره دانشجویی به سوابق بیمه


بیش از 1600 نفر از کاربران سامانه فارس من درخواست اضافه شدن دوره دانشجویی به سوابق بیمه را داشتند که این موضوع را از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار اضافه شدن دوره دانشجویی به سوابق بیمه شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: باتوجه به سنوات دانشجویی می طلبد که این سال ها نیز جز سوابق بیمه ای محسوب شود تا مردم ترغیب به درس خواندن شوند از آنجا که مدت زمان خدمت سربازی نیز با خریدن مدت زمان جز سوابق بیمه ای می شود؛ لذا خواهشمند است چون ما نمی توانیم و نمی دانیم از کجا بتوانیم این مهم را تحقق ببخشیم.

محمد علی نمایی سردبیر این پویش در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: بیمه برای دانشجوها قبلاً لحاظ می شده و این بیمه برای کارمندان دولت، دانشسراها و بورسیه های سازمان های دولتی وجود  داشت و تمام دوران تحصیل آنها جزو سابقه کاری برایشان لحاظ می شد.

  وی افزود: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی سوابق بیمه ای را برای دانشجویانی درنظر می گیرد که خودشان حق بیمه را با تخفیفی که درنظر گرفته شده، پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توضیح وزیر علوم درباره اضافه شدن دوره دانشجویی به سوابق بیمه

فارس من| توضیح وزیر علوم درباره اضافه شدن دوره دانشجویی به سوابق بیمه